קול קורא לועדות וסניפים | התאחדות האדריכלים

קול קורא לועדות וסניפים

פורסם ב-01-09-2024

שמי סטפני אלקובי, אדריכלית בוגרת אוניברסיטת ת”א וכיום מנכ”לית התאחדות האדריכלים ובוני ערים בישראל.

כאדריכלית בעצמי שהגיעה לתפקיד מתוך רצון לשפר את מעמד האדריכלים והאדריכליות, אני רוצה להרים את הכפפה ולדחוף את ההתאחדות קדימה כדי להיות ה”בית” עבור כל האדריכלים והאדריכליות בישראל. התאחדות האדריכלים היא עמותה ללא מטרות רווח שמטרה היא שיפור מעמד האדריכלים והאדריכליות ובנויה מחברי ועד ארצי : 15 אדריכלים מתנדבים הנבחרים בבחירות שבראשם עומדת יו”ר התאחדות האדריכלים, אדריכלית ארנה אנג’ל ובנוסף קיימים מספר סניפים לפי אזורים בארץ וועדות שבכל אחד מהם מספר אדריכלים מתנדבים ושוב, לטובת שיפור המעמד שלנו בארץ.

בנוסף, בהתאחדות האדריכלים פועלת הגלריה שלנו שבראשה האוצרת אדר’ לימור יוסיפון גולדמן, שמציגה תערוכות אדריכלות. התערוכות בגלריה בוחנות תופעות אדריכליות באופן ביקורתי ומציגה מגוון תחרויות אדריכלות, פרויקטים עכשוויים, תערוכות יחיד של אדריכלים, תערוכות אדריכלים צעירים ועוד. אני רואה בפלטפורמה הזו במה, לשמוע ולהשמיע, ולקחת חלק בשיפור המעמד שלנו בישראל מול גופי התכנון, הלקוחות, הארגונים והמקצועות העמיתים. כשמטרת העל העומדת לנגד עיננו היא להעלות את הרמה המקצועית של האדריכלים ויחדיו להפוך לקהילת אדריכלים חזקה ומפרה, בעלי קשרים חזקים יותר. מי שמכם.ן שירצו לקחת חלק ולהצטרף לכוחותינו, בין אם בועדות ובסניפים הקיימים או בהקמת ועדות חדשות, נשמח מאוד להכיר ולצרפו לשורותינו.

 

אשמח שתמלאו סקר קצר (מאוד) שמצורף כאן, מתוך הנחה ברורה שככל שיותר אדריכלים ואדריכליות יהיו מעורבים בהתאחדות, נוכל להתפתח יחדיו להתאחדות חזקה, יציבה ואיכותית.

אדר’ סטפני אלקובי,

מנכ”לית התאחדות האדריכלים

 למענה על הסקר לחצו כאן >>